Vor Frelsers Kirke - Korsløkke Sogn

GudstjenesterKonfirmationBørn og ungeAktiviteter
EftermiddagsklubStudiekredseKoncerterKirkens historieKirkens inventar
KirkekontoretMenighedsrådetKirkens ansatteFind vej til kirkenFacebook

Konfirmander og præst i Vor Frelsers kirkeKonfirmander og præst i Vor Frelsers kirke

Tilmelding til konfirmationsforberedelse 2024-2025

Konfirmationsforberedelsen finder sted i skoleåret 2024-2025 v/Henriette L. Idestrup
og afsluttes med konfirmation i Vor Frelsers Kirke søndag d. 18. maj 2025, kl. 10.00.

Alle unge, der er bosiddende i Korsløkke sogn eller har særlig tilknytning hertil, og går i 7. klasse i skoleåret 2024-2025 kan optages på holdet. Unge, der ikke er døbt, er velkomne til at deltage i forberedelsen, men de kan kun blive konfirmerede, hvis de bliver døbt forinden, da dåben er en forudsætning for konfirmationen.

Tilmeldingen foregår i år for første gang digitalt. Den digitale tilmelding kan benyttes mellem 1. januar og 30. november året før konfirmationen. Hvis man har brug for hjælp dertil, skal man kontakte kirkekontoret på tlf. 66 11 92 30. Du finder den online tilmelding her:

Oplysning om begyndelsesdato m.m. tilsendes fra præsten til de tilmeldtes forældre efter skolernes sommerferie. Man bedes tilmelde sit barn senest d. 28. juni 2024.

Evt. spørgsmål kan rettes til sognepræst Henriette L. Idestrup
på tlf. 66 13 94 30 eller e-mail hid@km.dk